Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
O soc.platitoare de tva si-a mutat sediul social intr-un alt sector-iunie 2012.
Administratorul nu a fost sa-si anuleze si ridice noul certificat de inregistrare in scopuri de tva.
Toate deconturile de taxa au fost depuse electronic si am confirmare de depunere fara erori.
Acum Anaf de la noul sediu trimite notificare de anulare din oficiu a inregsitrarii in scopuri de tva incapand cu 13.02.2013 motivand lipsa depunere pe parcursul semestrului calendaristic a deconturilor de tva.
Pt.lipsa ridicarii certificatului de tva puteau anula din oficiu?
Initial mi s-a spus ca se rezolva prin luna mai.Pana atunci contribuabilul sa emita facturi fara tva.La intrebarea mea fireasca,daca se dovedeste o greseala,contribuabilul ce face,colecteaza tva la facturile emise din urma?Cu o candoare de nedescris mi-a rapuns ca da.Dupa ce m-am enervat bine,am mers ceva mai sus si s-a luat la analiza dosarul.In 2 min evident mi s-a confirmat ca este o greseala.Acum sunt curioasa cand vine decizia.Ii mai las 1-2 zile si ma duc din nou.
Cititi si va minunati.
Am reusit sa iau decizia de indreptare eroare materiala in data de 27.03.2013.Au repus tva-ul din 2011 cum era corect.Pe 26.05.2013 primesc notificare ca soc.s-a radiat din Registrul de tva la incasare,deoarece soc.nu este platitoare de tva.
Pe mfinante si dosar fiscal soc.figureaza platitoare de tva.
Este fara cuvinte,alte drumuri,alt timp pierdut pt.functionari incompetenti.
Declaratia 300
previas
Daca in declaratia 300 la IANUARIE 2009 la randul 23 s-a omis introducerea manuala a sumei tva este corect ca in decontul din mai sa trec respectiva suma la ... (vezi toată discuția)