avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 2033 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Mame eleve
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Mame eleve

Buna, am 18 ani si sunt insarcinata,sunt eleva in clasa a12a dar nu mai merg la scoala din motive medicale( cincediu medical) ..pot beneficia de indemnizatie de crestere a copilului?:(:(:(#-o
Cel mai recent răspuns: Raluca41 , utilizator 13:17, 9 Martie 2017
Fiind elevă în clasa a XII-a şi având 18 ani presupun că nu aţi întreruput liceul în ultimii doi ani, cu excepţia situaţiei de întrerupere a cursurilor din motive medicale.
In acest caz aveţi dreptul la indemnizaţie lunară
Nu,nu le.am intrerupt..dar dupa ce voi naste va trebui sa ma intorc inapoi la scoala neaparat pentru a primii indemnizatie?
Nu… neparat, dar e bine să finalizaţi studiile.
Pot face asta si la fara frecventa? Daca nasc in aprilie ,ar fi prea mic sa il las in grija altcuiva aproape toata ziua.
Raluca41 a scris:

Pot face asta si la fara frecventa? Daca nasc in aprilie ,ar fi prea mic sa il las in grija altcuiva aproape toata ziua.


Cum v-am spus într-un mesaj privat, nu dau informaţii nedocumenate. În Legea educaţei naţionale nu am găsit reglemetări privind despre transferul pe care îl doriţi.

Informaţii exacte le puteţi obţine doar de la conducerea liceului.

Ştiam că transferurile în care se schimbă forma de învăţământ de la învăţământul de zi la altă formă de învăţământ sau de la învăţământul seral la cel cu frecvenţă redusă sau la distanţă, în perioada intersemestrială sau a vacanţei de vară. Ar mai fi posiblil, în timpul anului şcolar, la recomandarea de transfer, eliberată pe baza unei expertize medicale efectuate de Direcţia de Sănătate Publică.

Alte discuții în legătură