Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna ziua! Sunt angajata cu contract individual de munca pe perioada nedeterminata a unui Spital Județean in funcția de infirmiera debutantă din data de 02.02.2017 si in contract este precizat faptul ca perioada de proba este de 90 zile. Mi-am depus notificare demisie fără preaviz, deoarece mi-am găsit un alt loc de munca, iar demisia mi-a fost refuzata pe motiv ca medicul șef de secție nu a aprobat demisia.
Am nevoie de aprobarea șefului de secție pt a demisiona?
Care este datoria mea din punct de vedere legal, ce pot face pentru a îmi încheia contractul?
Va mulțumesc!
1. Demisia opereaza incetarea contractului de munca, in mod unilateral, fara a fi necesara aprobarea acesteia de catre angajator.
2. Fiind in perioada de proba, va puteti prevala de dispozitiile art.31 alin.3 C.mun., care dispun: Pe durata sau la sfarsitul perioadei de proba, contractul individual de munca poate inceta exclusiv printr-o notificare scrisa, fara preaviz, la initiativa oricareia dintre parti, fara a fi necesara motivarea acesteia.
Model de notificare
NOTIFICARE
(Art. 31 alin.(3) din Legea nr. 53/2003 – Codul Muncii, republicata)
Nr......./...................
In atentia d-lui/d-nei .................................. Administrator/Director/Manager al Spitalului Judetean .....
In conformitate cu prevederile art.31 alin.(3) din Codul Muncii, va notific ca incepand cu data de ..................... inceteaza contractul individual de munca nr....../........................., incheiat intre ........................................................., CNP ............. si Spitalul Judetean ......
data .... Semnatura ....
3. Notificarea privind incetarea c.i.m. in perioada de proba la initiativa oricareia dintre parti se intocmeste in doua exemplare, din care un exemplar se va comunica celeilalte parti.
In speta, notificarea se va depune la registratura angajatorului care ii va da numar de inregistrare pe ambele exemplare. In caz de refuz, se va trimite prin posta cu confirmare de primire.
Am depus notificarea demisiei, mi s-a dat număr de înregistrare, iar mai apoi am fost chemată la Serviciul RUNOS, si mi s-a comunicat faptul ca nu îmi poate desface contractul de munca pana când notificarea demisiei nu este aprobată de catre șeful secției.
Șeful nu este de acord. Ce trebuie sa fac? Notificarea menționa ca voi înceta activitatea in calitate de angajat din data de 13.03.2017.
Trebuie sa merg in continuare la munca?
Demisie
nicoleta78
Buna ziua !
Va rog sa ma ajutati cu un raspuns in problema cu care ma confrunt.
In cursul zlei de ieri mi-am dat demisia de la compania unde lucram. Am ... (vezi toată discuția)