avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 798 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... Succesiune soț decedat
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

Succesiune soț decedat

Sotul meu a decedat pe 4 feb .El are 3 copii din două căsătorii anterioare.Cum se procedează?
Cel mai recent răspuns: Irina Pricop , Consilier juridic 20:58, 21 Martie 2017
din pacate, aceste amanunte sunt irelevante; daca tatal dorea sa ia masuri pentru ca cei trei fii sa nu beneficieze de bunurile sale, dupa moarte, avea grija sa faca acte in acest sens cat a fost in viata
Nu sunt chiar irelevante, depinde cat de departe merg ele si cat de mult doriti sa va razboiti.
Totusi, moral vorbind, un copil isi contacteaza parintii in viata sa adulta cam cat s-a simtit conectat emotional cu parintele lui in perioada copilariei.
In privinta grabei, va recomand sa va grabiti si dv. Trecerea timpului nu arata decat dezorganizare si da idei multe si multora. Nu rezolva nimic trecerea timpului, din contra, creeaza probleme suplimentare. Evitarea lor este o chestiune de educatie, mentalitate.
Va recomand sa vorbiti cu ei si sa faceti pasi oficiali.
doamna avocat, cu tot respectul pentru postarile dvs. extrem de echilibrate si pacifiste/pacifice, aspectele acelea sunt total irelevante deoarece nu se regasesc in nici unul de cazurile de decadere prevazute de legea romana; din experienta personala va spun ca sotul meu, stiind ca sora lui ar putea avea ceva pretentii la succesiune si stiind ca nu mai vorbise cu aceasta de la moartea mamei lor din motive necunoscute mie, a avut grija inca din timpul vietii ca eu sa detin in intregime toate bunurile si, pentru orice eventualitate, mi-a facut si un testament; asa ca ...
Amănuntele trecutului sunt lipsite de relevantă. (cele povestite în speță)
Amănuntele viitorului apropiat vor avea.

Altfel spus, aveți dreptate: și Zoya și Avlil :)