avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 2034 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Securitate şi Sănătate în ... Spor urgență
Discuție deschisă în Securitate şi Sănătate în Muncă (fost Protecţia Muncii)

Spor urgență

Buna ziua.
Lucrez ca asistent medical în Laboratorul de Radiologie și imagistică medicală al unui spital de urgenta județean . Când sunt tura 2,tura 3 sau în weekenduri efectuez investigații radiologice pacienților care provin din compartimentul de urgenta(90%) . Credeți că am putea solicita conducerii(atât eu cât și colegii mei) să primim spor de urgență? Dacă,da ,vă rog ,să-mi dați și un exemplu de cerere..Multumesc.
Cel mai recent răspuns: pop.adina3 , utilizator 12:17, 21 Martie 2017
Gasiti aici Regulamentul de acordare a sporurilor in ministerul sanatatii.
Sporurile care se pot acorda in cadrul spitalului dvs. trebuie nominalizate in contractul colectiv de munca incheiat la nivel de firma si in contractul individual de munca al salariatului.
Mulțumesc de răspuns.Concluzia este următoarea:noi vom fi în continuare" sclavii" conducerii și ai șefului de secție,care nu lupta decât pentru drepturile medicilor,noi ceilalți trebuie să muncim cât se poate de mult fără nici o compensație.De multe ori suntem solicitați să venim din libere,voluntar,iar dacă nu suntem de acord suntem priviți ca"oaia neagra" a secției.Oare până când? Până o să ne îmbolnăvim și nu ne mai baga nimeni în seamă,dar speranța moare ultima.
Cele mentionate de dvs. se intampla, de regula, in firmele care nu au sindicat organizat sau reprezentanti ai salariatilor desemnati sa negocieze cu angajatorul.
Avem sindicat,dar este de partea conducerii,de aceea m-am retras.Sper,într-o zi, să fim un colectiv unit care să-și ceară drepturile,dar atâta timp cât există oamenii lingușitori și șefilor,ziua aceea este foarte departe.....
Liderii de sindicat pot fi schimbati de adunarea generala a salariatilor.

Alte discuții în legătură