avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 680 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... asistenta la ora de catre ambii directori
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

asistenta la ora de catre ambii directori

Buna seara,

Sunt profesor si acum 2 saptamani am fost anuntat de catre directorul adjunct ca doreste sa ma asiste la o ora de curs.
In aceasta dupa-amiaza, dupa ce am intrat in sala de clasa cu doamna director adjunct, la cateva minute a intrat si directorul scolii fara a ma anunta in prealabil.
Doresc sa stiu urmatoarele:
-domnul director poate intra la ore cand are chef? nu ar fi trebuit sa ma anunte?
-este obligatoriu sa fiu asistat de ambii directori?
Doresc sa stiu ce prevede legea.
Va multumesc.
Cel mai recent răspuns: scg , utilizator 19:10, 31 Octombrie 2019
Are dreptul, însă trebuie să existe un grafic de asistente la ore, care va cuprinde printre altele:
spre ex.
*Documentele supuse evaluarii:
-portofoliul profesorului (planificarile intocmite conform programei scolare, proiectul
unitatii de invatare, teste, interpretari grafice, fise de lucru etc),
-caietele elevilor,
-catalogul,
-carnetele de note precum si
-alte surse.
*Echipa care efectueaza asistenta la lectie: directorul sau directorul si responsabilul CM/CEAC.
La rubrica Observatii se pot trece diverse:
-asistenta realizata,
-asistenta reprogramata,
-sesizare de la parinti/elevi etc

Suportul legislativ:
ORDIN nr. 5.115 din 15 decembrie 2014 privind aprobarea Regulamentului de organizare
şi funcţionare a unităţilor de învăţământ preuniversitar, EMITENT: MINISTERUL EDUCAŢIEI NAŢIONALE PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 23 din 13 ianuarie 2015 :
CAP. 1, ART. 17, alineatul (3), ART. 22
clic aici:[ link extern ]

cu stimă
Va multumesc pt. raspuns, insa am o nedumerire: este normal/legal sa fiu asistat de catre ambii directori?