Buna ziua. Am ajuns la capatul rabdarii, am stat cu masina 2 luni ca sa primesc un accept de intrare in reparatie si ce credeti, ei mi-au dat aprobare pentru accept de plata. Si masina mea sta in service degeaba,pentru ca nici macar nu mi se raspunde la intrebari, sun la uniqa: "buna ziua, vom trimite o solicitare inspectorului ,dupa care va contactam" ,de fiecare data aud cuvintele astea si nu sunt contactat,bineinteles. Mi-au dat mailul inspeectorului, nici nu imi raspunde, numarul de telefon nu mi-l poate da ,sa pot lua legatura cu el.. Ce pot face in aceasta situatie ??
Inteleg ca s-a deschis dosarul de dauna, s-au constatat avariile, s-a incheiat procesul verbal/nota de constatre a avariilor si vi s-a dat documentul pentru introducerea autoturismului in reparatie. Ati introdus autoturismul in reparatie. Problema taraganarii reparatiei nu se poate imputa societatii de asigurare, ci service-ului. Poate au motive obiective cum ar fi lipsa pieselor de schimb si aprovizionarea de la firma producatoare poate dura. Deci, faceti presiuni la service pentru urgentarea reparatiei autotursmului.
ing. Ioan Ciobanu
Gresit. Serviceul are toate piesele, problema a fost urmatoarea : am bara din fata si farurile trecute de cei de la casco sa mi le schimbe, iar serviceul a facut o reconstatare si au spus ca mai am probleme si cu radiatoarele si tragerul, insa cei de la casco nu au vrut sa aprobe pe motiv ca nu sunt din eveniment. Am fost unde mi s.au facut poze si m-au anuntat ca astazi, se va duce un inspector sa vada masina. Precizez ca ce au scris cei de la service sunt din eveniment,absolut toate.