Buna ziua. Am urmatoarea problema: am incheiat un contract de prestari servicii mentenanta calculatoare cu o institutie publica (liceu). Contractul este in derulare din data de 1 februarie 2016, s-a prelungit si pe anul 2017 conform clauzelor existente . Conducerea instutiei s-a schimbat la inceputul acestei luni, fapt pentru care noul director vrea sa rezilieze contractul. Mentionez ca nu am nicio mustrare, facturile au fost insotite de proces verbal de predare a lucrarilor efectuate in fiecare luna, pana in prezent aceste facturi fiindu-mi achitate. Contravaloarea contractului este fixa,lunara, nu sunt platit la ora . Practic in decursul unei luni pot fi chemat pentru un numar nelimitat de interventii in cazul unor defectiuni. In afara acestor interventii, conform contractului, o data pe luna, sunt obligat, fara sa fiu solicitatat, sa ma prezint si sa fac mentenanta (devirusari, update-uri, verificari de componente....etc) acestor calculatoare, aceasta fiind si obligatia mea contractuala principala. In momentul de fata se incearca o metoda prin care sa nu mai mi se faca plata, motivul urmand sa fie lipsa interventiilor. Practic, la sfarsit de luna nu o sa mai am niciun proces verbal de predare a lucrarilor efectuate iar factura emisa nemaifiind buna de plata cum sustine Domnul Director . In plus mentenanta obligatorie lunara a fost refuzata fara nicio argumentare, drept pentru care am intocmit o nota de interventie in care am specificat acest aspect.
Intrebarea este: neavand niciun articol in contract care sa precizeze ca plata lunara ar fi conditionata de numarul de interventii si refuzandu mi mentenanta obligatorie care practic face obiectul principal al contractului , este posibil ca la sfarsitul unei luni factura emisa sa nu imi fie platita? Refuzul mentenantei obligatorie nu este o incalcare contractuala? Si daca nu va fi platita cum trebuie sa procedez?
Va multumesc mult!