Buna ziua,
va rog sa ma ajutati in urmatoarea problema:
Societate infiintata in anul 2016, microintreprindere, depun declaratiile la trimestru, am 4 angajati care au fost angajati in ianuarie 2017 , unuldin ei a vrut sa elibereze reteta compensata de la medic si nu a putut sa elibereze din cauza ca medicul i-a comunicat ca nu este asigurat.... declaratia pt trimestrul I, am termen de depunere si plata pana pe data de 25.04.2017, ce este de facut in aceasta situatie???? cum sa procedez sau ce nu am facut bine? va multumesc anticipat.
Buna ziua,
Depuneti D112 la ANAF, apoi mergeti cu ea la Casa de Sanatate. Transferul de informati intre cele doua institutii este destul de "greoi". Se rezolva problema "pe loc".
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.