Funcţionar-Administrativ
FIªA POSTULUI
1. DATE DE IDENTIFICARE:
1.1. Numele şi prenumele: ……………………………………………….
1.2. Funcţia/postul, loc de muncă: ……………………………………………
2. CERINŢE IMPUSE:
2.1. Studii: ……………………………………….……
2.2. Vechimea: ……………………………………….……
2.3. Alte cerinţe: ………………………………………………
3. RELAŢII:
3.1. Ierarhice:
3.1.1. De subordonare: ……………………………………………
3.1.2. De coordonare: …………………………………………….
3.2. De colaborare:
3.2.1. În birou/serviciu: ……………………………………………
3.2.2. În Institut: ……………………………………………
3.3. De reprezentare:
3.3.1. În Institut: ……………………………………………
3.3.2. În afara Institutului: ……………………………………………
4. ATRIBUŢII, LUCRÃRI, SARCINI:
4.1. Obligaţii:
• Să respecte ordinea şi disciplina la locul de muncă necesare activităţilor administrative, să urmarească şi să aplice cu stricteţe normele şi instrucţiunile privind desfăşurarea activităţii procesului de cercetare/producţie.
• Să respecte programul de lucru şi să îndeplinească cu simţ de răspundere sarcinile de serviciu prevăzute în prezenta fişă, să respecte şi să îndeplinească deciziile, dispoziţiile, instrucţiunile scrise sau verbale transmise de conducerea Institutului, inclusiv prin delegările de competenţă; în acest sens trebuie să urmărească zilnic până la ora 10 poşta electronică;
• Să folosească integral şi cu maxim de eficienţă timpul de lucru pentru îndeplinirea sarcinilor de serviciu;
• Să respecte normele de muncă şi prescripţiile de calitate stabilite;
• Să-ţi însuşească şi să respecte condiţiile impuse de legislaţia în vigoare caracteristică locului în care îşi desfăşoară activitatea;
• Să folosească echipamentele încredinţate la parametrii de funcţionare prevăzuţi în documentaţia tehnică şi numai în condiţii de deplină siguranţă.
• Să respecte normele de protecţia muncii, protecţia mediului precum şi cele privind folosirea echipamentului de protecţie.
• Sa poarte in timpul orelor de servici echipamentul de lucru si ecusonul.
• Să respecte normele de prevenire a incendiilor.
• Să înştiinţeze imediat director coordonator asupra existenţei unor nereguli, abateri, greutăţi sau lipsuri în aprovizionarea locului de muncă, în întreţinerea echipamentelor cu care lucrează, să propună măsuri de remediere şi de prevenire a unor asemenea situaţii.
• Să nu lase fără supraveghere în timpul programului de lucru, echipamentele sau instalaţiile în funcţiune, să nu părăsească locul de muncă până la sosirea schimbului, atunci când activitatea este organizată în schimburi.
• Să respecte regulile de acces la locurile de muncă unde intrarea este permisă numai în anumite condiţii.
• Să se comporte corect în cadrul relaţiilor de serviciu, să promoveze raporturi colegiale de colaborare, să asigure un climat de disciplina.
• Să menţină zilnic ordinea şi curăţenia la locul de muncă, în spaţiile de acces şi a grupurilor sanitare, inclusiv golirea zilnica a cosurilor cu deseuri menajere sau hartie.
Ø Prima abatere – absenţă nemotivată în ziua constatării consumului
Ø A II-a abatere – reducerea salariului de bază cu 10% pe o perioadă de 3 luni
Ø A III-a abatere – desfacerea contractului de muncă
• Să aibă asupra sa, în vederea intrării în Institut, legitimaţia de serviciu vizată la zi.
• Să asigure protecţia şi integritatea patrimoniului tehnologic şi informaţional ce i-a fost încredinţat în vederea desfăşurării activităţii de cercetare şi/sau producţie.
• Să nu folosească baza tehnico-materială şi informaţională, timpul de lucru şi serviciile Institutului în interes personal sau străin Institutului.
• Să anunţe din prima zi directorul coordonator îmbolnăvirea sa, iar dacă îmbolnăvirea a intervenit în altă localitate, să comunice în scris, în aceeaşi zi, cu excepţia cazurilor in R.O.I.
• Să respecte dispoziţiile legale privind păstrarea secretului de stat, secretului de serviciu şi de firmă, referitoare la date, documente sau informaţii care nu sunt destinate publicităţii.
• Să nu desfăşoare şi să nu favorizeze activităţi generatoare de concurenţă neloială, acte sau fapte care, potrivit legii, sunt contrare bunei credinţe şi uzanţelor cinstite.
4.4 Atribuţii, lucrări, sarcini :
Operatorul procesare documente, introducere si validare date: cod COR 411301
- introduce si valideaza date pe suport electronic
- prelucreaza date: efectueaza operatii de calcul avвnd la baza datele introduse, interogheaza, sorteaza, filtreaza date
- gestioneaza suporturile magnetice
- transpune pe suporti de stocare datele introduse
- raspunde de conformitatea datelor introduse cu documentele primare
- salveaza periodic si оn situatii critice datele introduse; pastreaza copiile de siguranta ale datelor salvate; restaureaza la nevoie datele salvate si оi ajuta pe utilizatori sa-si recupereze informatiile.
Pentru a desfasura activitatile presupuse de ocupatie, operatorul introducere, validare si prelucrare date comunica eficient cu beneficiarii, cu persoanele din structurile ierarhice de la locul de munca si are o permanenta preocupare pentru perfectionarea propriilor performante.