avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1112 soluții astăzi

Joi, 6 februarie, are loc evenimentul: AI Act: De la reglementare la implementare - Ghid practic de conformare pentru companii. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Salariu navigator neplatit
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Salariu navigator neplatit

Buna ziua ,

Sunt mecanic sef , am navigat pe o nava aflata sub pavilion italian timp de 3 luni , m-am debarcat la terminarea contractului de pe data de 16 martie 2017 si nici in prezent , 21.04.2017 nu am primit salariul pt perioada 01.03.2017-16.03.2017 .
Mentionez ca am aflat de la colegii ramasi sub contract la nava ca ei au primit salariul respectiv , pe martie 2017 , deja de o saptamana .
Cum pot sa imi recuperez salariul pe luna martie ? Pun aceasta intrebare pt ca si in trecut , pe durata desfasurarii contractului , salariile se plateau cu intarziere la nava , dupa presiuni multiple facute de echipaj, iar acum , odata debarcat , agentia de crewing prin care am plecat la aceasta nava imi promite doar ca se va rezolva , dar fara nici un rezultat , la mai mult de o luna de la debarcarea mea de pe nava.
Ce autoritati pot contacta pt a-mi veni in ajutor ?

Multumesc Anticipat
Cel mai recent răspuns: remusica71 , utilizator 13:19, 21 Aprilie 2017
C.i.m. cu ce angajator l-ati semnat, roman sau strain?
Am semnat contractul printr-un crewing romanesc cu armatorul italian
Fiind vorba despre un angajator italian , puteti citi aici procedurile de solutionare a litigiilor de munca din Italia
[ link extern ] /

De asemenea, pentru indrumare va puteti adresa Biroului Ataşatului pe Probleme de Muncă şi Sociale
Via Nicolò Tartaglia n.36, 00197 Roma
tel: (0039) 06 806 96 326; fax: 0039.06.808.49.95
tel: 06.808.45.29. / 06.808.35.37. int.: 271 sau 224
e-mail: roma.social1@mae.ro

[ link extern ]
Va multumesc !

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură