avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 442 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Pot beneficia de idemnizatia de crestere a copilului ?
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Pot beneficia de idemnizatia de crestere a copilului ?

Buna ziua. Am o nelamurire legata de acest subiect..
Sunt studenta in anul 2 , am urmat cursurile la zi fara intrerupere, de curand am infiintat o firma ( mai exact in februarie) la care am calitatea de administrator.
Intrebarea mea este daca pot beneficia de idemnizatie in cazul in care am realizat venituri timp de 10 luni pana la nasterea copilului sau se poate lua in considerare cele 12 luni doar din faptul ca am urmat cursuri in cadrul facultatii la zi ?
Pana acum nu am realizat venituri dar daca nu pot beneficia de idemnizatie de crestere a copilului m-am gandit sa renunt la calitatea de administrator.
Cel mai recent răspuns: Contabilul Bun SRL , Contabil 19:47, 9 Mai 2017
Cursurile la zi a unei instituţii de învăţământ de stat sunt luate în considerare la obţinerea indemnizaţiei de creştere a copilului. În momentul în care obţineţi această indemnizaţie trebuie să renunţaţi la funcţia de administrator deţinută în cadrul societăţii, dar vă puteţi păstra calitatea de asociat.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Maternitate studenti Szilagyiibi Szilagyiibi Buna ziua! Cand o sa nasc o sa fiu la master, primul an. Fiind la facultate stiu ca voi primi indemnizatie de crestere -600 de lei, dar trebuie sa continui ... (vezi toată discuția)
Indemnizatie ccc pt mame studente Gabi0190 Gabi0190 Buna ziua am si eu o nelamurire...daca m-ati putea ajuta in ceea ce ma priveste...sunt studenta in anul 4 la zi...si la sfarsitul lui iunie urma sa sustin ... (vezi toată discuția)