Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Am fost cazata la o pensiune, unde am avut o experienta foarte neplacuta. Am mers deoarece am avut o nunta acolo. Mirii, au negociat preturile cu managerul pensiunii.. Asa ca o camera simpla cu 100 lei si cea dubla cu 150 lei.
A existat si o eroare in transmiterea informatiei. Mireasa informandu-ma ca s-au mai cazat un cuplu acolo si si-au rezervat camera simpla.
Am zis ca imi iau si eu asa cu partenerul meu, doar pentru 5 ore e bine si asa.
Ajunsi in incinta, ne-am cazat initial. Eu cu partenerul meu. La receptie se afla Managera pensiunii. Am cerut camera simpla. Si am intrebat, 100 Lei? -Daaa
Mi-au facut copie xerox la buletin, am dat banii, 100 lei si am primit cheia. Am intrebat atat? -Daa
Dar factura? Si ni s-a zis ca o sa primim dimineata. Am lasat asa. Am urcat in camera, si ne-am pregatit sa mergem la nunta. In camera cand am ajuns, erau 2 paturi separate.
Cand se termina nunta, ni se spune ca trebuie sa mai achitam inca 50 lei, altfel nu poate urca decat o singura persoana. Bineinteles ca nu mi-a convenit. Si am inceput sa tratez situatia. Spunandu-i doamnei: de ce nu ne-a informat de la bun inceput care sunt tarifele, si cum e procedura, care este pretul pentru amandoi. Pentru ca amandoi eram cand ne-am cazat.Si de ce ne-a lasat sa urcam amandoi... nu am ajuns nicaieri. In final am achitat inca 50 lei si am solicitat factura.
Ajunsi in camera, nu am avut parte de caldura si nici de apa calda. Am solicitat de 6 ori, dar nu am rezolvat nimic. Am sunat managera sa-i mentionez situatia, si mi-a zis ca au o problema si ca se incearca remedierea situatiei. In final am primit apa calda doar la ora 11, iar noi la 12 trebuia sa eliberam camera. Am plecat si la revedere. Pe drum, am lasat o recenzie cu o singura stea. Si am relatat cele intamplate la aceea pensiune, mentionand ca nu am primit factura la timp, ca nu am avut apa calda si nici caldura. Ca nu recomand si ca a fost urat. Ca mai apoi, sa primesc mesaj de la administratorul contului de fb al pensiunii, ca ma da in judecata pt recenzia mea... sau comentariul meu.. spunand ca am stricat imaginea pensiunii.
Intrebare...
cum este posibil asa ceva? Pentru asta sunt recenziile... nu toti pot sa fie pro... si mai ales pentru cele intamplate am fost foarte dezamagita de serviciile primite.
Se fura la gaze?
alina_25
In blocul meu suntem 11 apartamente din 20 pe sistem centralizat si restul 9 pe centrala proprie ,pentru ca aveam pierderi uriase la apa calda cei de la ... (vezi toată discuția)