avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 457 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Funcţionarii publici şi ... reclamatie functionar public - telefon
Discuție deschisă în Funcţionarii publici şi problemele lor juridice

reclamatie functionar public - telefon

Buna ziua,

Am sunat la relatii cu clientii la Casa de Asigurari de Sanatate, am fost redirectionat la departamentul abilitat unde am dat peste o doamna foarte aroganta iar conversatia a decurs cam asa:

- i-am cerut cateva informatii despre situatia personala
- printre informatiile 'pe un ton arogant' pe care le-am primit, doamna m-a si jignit subtil (din pricina situatiei mele personale)

- cand mi-am dat seama ca nu mai ma trateaza ca pe un om obisnuit ci are un comportament total schimbat, aroganta maxima), i-am cerut sa-mi spuna numele ca sa stiu cu cine discut, iar aceasta din urma a raspuns:
"nu va intereseaza cine sunt, nu conteaza, dupa care mi-a inchis telefonul (se aude efectiv cum tranteste receptorul)"


Doresc ca aceasta doamna sa fie trasa intr-un fel sau altul la raspundere pentru acest comportament pentru ca daca nu ma insel, este un functional public, pe care eu il platesc ori de cate ori trimit bani la bugetul de stat.

Va rog sa-mi spuneti toate modalitatile prin care pot face ceva impotriva ei, sunt dispus sa merg pana in panzele albe!

Nu stiu cum se numeste doamna, banuiesc ca apelul poate fi folosit ca proba.

Va multumesc mult!
Cand ati apelat nu a fost un mesaj de intampinare in care erati avertizat/a ca apelul este inregistrat?

Puteti sesiza conducerea casei de sanatate respective prin trimiterea unei petitii pe email, formular de contact de pe site sau inregistrata la registratura in care descrieti situatia, precizati departamentul catre care ati fost redirectionat/a, data si ora aproximativa la care ati apelat. Daca ati apelat de pe mobil veti regasi cu usurinta detaliile apelului.


Ultima modificare: Marți, 23 Mai 2017
cyan, moderator
Multumesc de raspuns!
La acea petitie trebuie sa primesc nr de inregistrare sau ceva?


cyan a scris:

Cand ati apelat nu a fost un mesaj de intampinare in care erati avertizat/a ca apelul este inregistrat?

Puteti sesiza conducerea casei de sanatate respective prin trimiterea unei petitii pe email, formular de contact de pe site sau inregistrata la registratura in care descrieti situatia, precizati departamentul catre care ati fost redirectionat/a, data si ora aproximativa la care ati apelat. Daca ati apelat de pe mobil veti regasi cu usurinta detaliile apelului.





Daca o depuneti la registratura veti primi nr de inregistrare, in cazul completarii formularului de contact de pe site-ul oficial de regula se primeste un reply cu primirea mesajului si chiar un nr de referinta, daca il trimiteti direct pe email solicitati sa primiti o confirmare a primitii mesajului.

Puteti trimite petitia de pe site-ul Casei Nationale de Sanatate, astfel veti avea certitudinea ca veti primi si raspuns.

[ link extern ]

Daca CAS locala are formular de contact pe site puteti sa trimiteti si de acolo.
Ce credeti ca pot rezolva cu petitia mea?
Pot sa o trimit pe respectiva in judecata pt calomnie/discriminare .. ?

cyan a scris:

Daca o depuneti la registratura veti primi nr de inregistrare, in cazul completarii formularului de contact de pe site-ul oficial de regula se primeste un reply cu primirea mesajului si chiar un nr de referinta, daca il trimiteti direct pe email solicitati sa primiti o confirmare a primitii mesajului.

Puteti trimite petitia de pe site-ul Casei Nationale de Sanatate, astfel veti avea certitudinea ca veti primi si raspuns.

[ link extern ]

Daca CAS locala are formular de contact pe site puteti sa trimiteti si de acolo.



Accesul la justitie este garantat de Constitutie.

Alte discuții în legătură

Termen de raspuns petitie ContSters256771 ContSters256771 Sper sa fi ales corect sectiunea de forum unde sa postez intrebarea mea. Ma intereseaza ce se intampla daca o institutie nu raspunde la o petitie adresata. ... (vezi toată discuția)
Facturi aberante energie electricã modreamarin modreamarin Ca urmare a schimbării contorului de energie electrică [b]după[/b] expirarea plombei metrologice, mi-a fost înregistrat un consum de energie electrică de ... (vezi toată discuția)
Depasirea termenului legal de 30 zile popeasca popeasca Buna ziua! in data de 18 februarie am depus 3 sesizari la sediul Insectoratului General, avem numere de inregistrare. S-au implinit cele 30 de zile si nu ... (vezi toată discuția)