Am primit de un an o instiintare de plata a unei amenzi administrative, unde mi se recomanda sa merg la administratia financiara si sa depun banii intr-un anumit cont.La ghiseu mi s-a comunicat ca acel cont nu corespunde cu achitarea unei astfel de amenzi.Am mers la serviciul IT din cadrul acestui serviciu si mi s-a comunicat ca nu figurez la ei cu vreun debit.Mentionez ca nu mi s-a comunicat un termen scadent de plata. Ce trebuie sa fac in aceasta situatie.
Nimic. Daca nu figurati ca debitor la institutia respectiva, atunci nu aveti nici o obligatie. Eventual sa le aratati instiintarea, dar cred ca ati facut deja.
Depuneti o cerere scrisa la administratia financiara prin care sa le solicitati sa va comunice daca figurati cu vreun debit de plata si daca contul care v-a fost indicat corespunde sau este folosit pentru plata amenzilor administrative si veti primi raspunsul conform legii 544/2001.
In rest nu puteti sa faceti altceva intrucat ati depus toate diligentele pentru plata acelei sanctiuni.
:)
1-Contactati serviciul urmariri din cadrul autoritatii care va emis instiintarea de plata
2-Solicitati autoritatii fiscale comunicarea naturii debitului retinut;legal in termen de 30 de zile trebuie sa vi se emita raspuns oficial