la inceputul lunii mai am fost numit in functia de presedinte al asociatiei de locatari din blocul in care locuiesc. nu ma consider persoana potrivita pentru aceasta functie dar am acceptat pentru ca nimeni nu voia sa se implice, lucru care, ar fi avut probabil drept consecinta desfiintarea asociatiei, lucru pe care nu ni-l permitem, avand in vedere problemele cu care se confrunta acest imobil. pe data de 8 mai am cerut firmei de administratie cu care avem contract sa imi prezinte situatia financiara a asociatiei si un raport de activitate. Am sunat, am trimis mailuri, mi s-a tot promis ca primesc documentele cerute de pe o saptamana la alta. Am solicitat o intalnire cu directorul firmei, cu care, cu greu am reusit sa comunic telefonic. Intalnirea a fost stabilita de 2 ori si de fiecare data a fost anulata.(amanata). Intre timp am cautat si am primit o alta oferta de administrare, m-am intalnit cu reprezentantul firmei cu care as vrea sa inchei un contract de colaborare, dupa rezilierea celui deja existent. Stiu ca schimbarea administratorului presupune o hotarare a comitetului executiv, pe care intentionez sa il convoc la o sedinta cat de curand. Inclin sa cred ca motivul amanarii este ca sunt nereguli in contabilitate, ceea ce fireste va ingreuna clarificarea situatiei si incheierea colaborarii cu aceasta firma. Va rog sa ma sfatuiti cum sa procedez in aceasta situatie, in care, ma astept sa intampin in continuare dificultati in obtinerea documentelor solicitate. multumesc
Tot printr-o hotărâre a adunării asociației se poate revoca contractul cu societatea de administrare. Trebuie să citiți și contractul încheiat cu această societate pentru a vedea în ce condiții poate avea loc încetarea contractului.
Felicitari pentru implicarea in activitatea asociatiei si asumarea responsabilitatii de presedinte
Asociatia dv nu are cenzor/comisie de cenzori ?
In arhiva asociatiei de proprietari al carui presedinte sunteti,nu se regaseste raportul juridic cu administratorul in exercitiu ?
va multumesc pentru incurajare. deocamdata, nimeni dintre locatarii pe care ii reprezint nu a facut-o si prinde bine. ref. la cenzor, din pacate nu exista cenzor. s-a hotarat din octombrie 2016 angajarea lui si acum incep sa inteleg de ce firma de administratie a tot gasit motive sa nu inlesneasca acest contract. ma tem ca toate actele asociatiei sunt aceasta firma. voi verifica cu fostul presedinte, care, din pacate nu prea s-a implicat. ingrijorarea mea este legata de cum ar fi mai intelept sa procedez. sa anunt ca vreau rezilierea contractului si sa cer toata documentatia asociatiei? daca imi pune bete in roate si nu le preda?