avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 540 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Acuzat de denigrarea scolii
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Acuzat de denigrarea scolii

Bună ziua! Ieri, după ce am avut un incident neplăcut în școală, am ales să îmi exprim o opinie vizavi de ce se întâmplă în școala, pe o rețea de socializare.
Mesajul și ceea ce a făcut conducerea și membri școlii să se simtă denigrați este acesta:
Astăzi, m-am convins că, într-adevăr, fac parte dintr-un liceu de nimic, un liceu cu rezultate de faţadă şi un liceu care nu valorifică absolut nimic in elevi, sau dacă valorifică, acolo, 5% dintre elevi, ori sunt copii de profesori, ori elevi super-mega-ultra-pupincurişti şi cu două feţe, una la şcoala, una în viaţa de zi cu zi, ori copii de persoane cu influenţă sau cunoscute(şi nu e singurul liceu care face asta).

Este legal și corect ceea ce fac domnii, să mă sancționeze pentru acest mesaj? Am înțeles că voi fi subiect de discuție în fața consiliului profesoral cu propunere de notă scăzută la purtare, mai apoi fiind dat în judecată de către instituție pentru denigrare.
Ultima modificare: Miercuri, 14 Iunie 2017
tonyghi, utilizator
Cel mai recent răspuns: Radutz , utilizator 07:19, 18 Iunie 2017
~ Conținut șters la cerere ~
Zaharia Silvia a scris:

Pentru afirmațiile pe care le-ați făcut aveți probe, adică s-a produs ceva foarte grav care a impus un asemenea comentariu pe o rețea de socializare?
Este adevărat că fiecare avem dreptul la opinii dar acestea trebuie exprimate într-o formă în care să nu jignești sau să denigrezi imaginea unei persoane sau a unei instituții.
În situația pe care o prezentați, așa cât am văzut eu, ce poate să vă mai atenueze un pic răspunderea ar fi existența unor situații de fapt (a unor împrejurări) din care să rezulte că ceea ce ați afirmat corespunde realității.