avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 794 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Concediu prenatal
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Concediu prenatal

Sunt gravida si am 27 de saptamani de sarcina. Sunt in concediu medical. Am prelungit concediul deoarece aveam 90 de zile si am fost la comisie si voi mai avea inca pana la jumatatea luni iulie. Contractul de munca il am pana la sfarsitul luni iulie. Eu la jumatatea luni iulie intru in prenatal. Imi va fi platit incontinuare prenatalul sau nu daca imi expira contractul???? Firma stiu ca nu il va reinnoi. As vrea sa stiu daca beneficiez de bani din prenatal. Va rog as vrea sa stiu ce pot face.
Cel mai recent răspuns: ana-cer , moderator 19:33, 22 Iunie 2020
Buna ziua! Sunt in aceeasi situatie. Lucrez la stat doar ca imi expira contractul la sfarsitul lunii august si nasc la mijlocul lunii septembrie. Dvs cum ati rezolvat? V-a fost platit concediul prenatal?
Contractul individual de munca pe durata determinata inceteaza la data expirarii termenului pana la care a fost incheiat.
Daca aveti stagiul de cotizare necesar, ar fi indicat sa va depuneti dosarul de somaj la agentia de somaj.
Pe durata somajului puteti beneficia de concediu medical, certificatele medicale le veti depune la agentia de somaj, care vi le va plati.

Daca nu aveti dreptul la somaj, casa de sanatate va plati concediul medical de maternitate pana la terminarea acestuia.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Contract de munca Simonamihai30 Simonamihai30 Sunt gravida si am 27 de saptamani de sarcina. Sunt in concediu medical. Am prelungit concediul deoarece aveam 90 de zile si am fost la comisie si voi mai avea ... (vezi toată discuția)