Dupa multi ani de contabilitate m-am trezit cu o frumusete de arhiva cu documentele contabile lasate la mine de diversi clienti. Cu acestia nu mai colaborez de foarte mult timp. Am incercat in toate modurile sa-i conving sa vina pentru a-si ridica actele, dar degeaba.
Mai mult, la unii am trimis pe curier , dar mi-au fost refuzata ridicare, binenteles ca am platit eu transportul.
Ce ati face dvs in locul meu? Am in momentul de fata peste 3 mc de arhiva, pentru care trebuie sa platesc chirie.
Multumesc!
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.