Am achizitionat un produs online.
La sosirea curierului nu am deschis coletul pe awb nu era bifat deschidere colet. Cei de la firma sustin acum ca era obligatia mea sa bifez deschidere colet, insa eu nu stiam ca se poate. Produsul e rupt, zgariat, l-am trimis imediat inapoi, insa mi s-a spus ca mi se va imputa o taxa de devalorizare a produsului. Si nu inteleg, cum o firma atat de mare precum Cel.ro, se poate folosi de un asemenea articol de lege. Imi vine un produs rupt, il trimit inapoi iar eu imi primesc banii inapoi dar nu toti ci voi fi taxat, ei sunt constienti ca era imposiil sa se rupa acea piesa de metal la mine si ca curierul l-a devalorizat...insa de ce nu isi asupa contractul cu firma de curierat si imputa clientului taxe card de fapt nu ar trebui..desi e trecut in lege. Ce pot face in aceasta situatie...practic ei puteau sa imi trimita din start un produs rupt si apoi sa imi aplice acea taxa de devalorizare doar in ideea de a-si acoperi cumva paguba facuta de altcineva. Ce pot face sa imi apar drepturile de cetatean inselat intr-o situatie care ma blocheaza inca 14 zile?
Din pacate asa este. Si eu am pățit acest lucru la emag. Eu am primit un produs, curierul nu l- a desfăcut sa mi-l arate ca este in perfecta stare si după ce au plecat am vazut ca era lovit rău. Am sunat imediat la ei si am spus ca daca nu îmi rezolva situația o sa ii reclam peste tot. Din pacate a trebuit sa astept 14 zile pana am primit produsul respectiv. Binenteles ca i-am reclamat peste tot.
Inselaciune
seebyy35
Buna ziua. Am cumparat un produs de la S.c. Anda Lighting & Trading vandut pe Emag . Produsul era foarte ieftin pe site motiv pentru care l-am cumparat , dar ... (vezi toată discuția)