avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 842 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Aplicare DECIZIA Nr. 794/2016 Curtii Constitutionale.
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Aplicare DECIZIA Nr. 794/2016 Curtii Constitutionale.

Buna ziua,

Lucrez ca bibliotecar intr-o biblioteca publica. Am avut discutii pe personalul specializat de la alte biblioteci din tara si am aflat ca acestia au fost incadrati la nivel maxim prin OG 43/2016 nu prin Decizia nr. 794/2016 Curtii Constitutionale.
Incepand cu 1 iulie 2017 aceasta ordonanta a fost abrogata.

Doresc sa stiu daca mai pot beneficia de DECIZIA Nr. 794/2016 Curtii Constitutionale privind salarizarea la nivel maxim deoarece am inteles ca aceasta decizie este valabila doar 45 de zile....
Si care ar fi procedura de aplicare a acesteia.

Doresc sa stiu cum pot beneficia de Decizia nr. 794/2016 Curtii Constitutionale
Cel mai recent răspuns: Mihaiii2017 , utilizator 16:46, 17 Iulie 2017
Decizia nr.794/2016 a Curtii Constitutionale nu este valabila doar 45 de zile.

Pentru a o pune in aplicare, va trebui sa actionati in judecata angajatorul dvs.
Am vazut ca sunt multe sindicate care indeamna la actionarea in judecata a angajatorul. Este aceasta o solutie?

OG 43/2016 este abrogata la 1 iulie prin Legea nr. 153/2017 - legea salarizari.
CUM se poate ca angajatorul sa puna in aplicare doar anumite ordonante care ii sunt pe plac???

Angajatorul in anul 2016 a pus in aplicare OG nr.57/2016 iar OG nr. 43 este pentru modificarea si competarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 57/2015 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice în anul 2016, prorogarea unor termene, precum și unele măsuri fiscal-bugetare, pentru modificarea și completarea unor acte normative și pentru aplicarea unitară a dispozițiilor legale.

Poate angajatorul sa fie tras la raspundere pt ca aplica doar ce doreste???

~ final discuție ~