Dacă produsul nu poate fi reparat (această măsură vizează repararea produsului în perioada de garanție), consumatorul are posibilitatea de a solicita vânzătorului conform art. 10 și 11 din Legea nr. 449/2003, republicată cu modificările ulterioare, următoarele:
" Art. 10. - În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului să i se aducă produsul la conformitate, fără plată, prin reparare sau înlocuire, conform art. 11, sau să beneficieze de reducerea corespunzătoare a preţului ori de rezoluţiunea contractului privind acest produs, în condiţiile art. 13 şi 14.
Art. 11. - (1) În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului în primul rând repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepţia situaţiei în care măsura este imposibilă sau disproporţionată".
Pentru mai multe detalii puteți accesa site-ul:
[ link extern ]