emil6702
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Pt testament:
Actul de identitate al persoanei care lasă testamentul (testator)
Actele de identitate ale celor doi martori care îl vor asista pe testator la notariat;
Copia actului de identitate al persoanei în favoarea căreia testatorul lasă testamentul (legatar);
Dacă există, actul de proprietate asupra bunurilor pe care testatorul le va lăsa prin testament
Pt contract donatie:
acte de identitate părţi;
actul de proprietate al imobilului donat (după caz: contract vânzare-cumpărare, contract de donaţie, proces-verbal de predare-primire, act vânzare-cumpărare autentificat, sentinţă/decizie civilă definitivă şi irevocabilă, titlu de proprietate, certificat de moştenitor etc.);
certificat fiscal pe numele proprietarului, eliberat de Administraţia Financiară competentă, din care să rezulte că proprietarul este la zi cu plăţile către Stat. Administraţia Financiară competentă este cea la care se plăteşte impozitul anual pentru imobil. Certificatul fiscal este valabil până la sfârşitul lunii în curs.;
documentaţia cadastrală a bunului imobil (fişa bunului imobil şi planul de amplasament, respectiv planul releveu), întocmită de un expert cadastral autorizat;
extrasul de carte funciară - obţinut prin intermediul biroului notarial - valabil 10 zile lucrătoare de la data înregistrării cererii;
în cazul apartamentelor, adeverinţa eliberată de asociaţia de proprietari sau locatari care sa arate că proprietarul este la zi cu datoriile faţă de aceasta (întreţinere, cheltuieli, reparaţii, cheltuieli comune etc.)