Buna ziua,
Acum trei saptamani am gasit pe un sait de anunturi din Italia un echipmanet electronic dorit de mine. Dupa mai multe conversatii despre echipament pe e-mail cu ofertantul, am decis sa-i platesc prin tranfer bancar online suma de bani ceruta in contul specificat de el (include Nume, Adresa, etc...). Vanzatorul a spus ca va livra pacheul prin curier rapid (gen DHL, UPS...). In email a specificat ca a fost livrat pe data de 27-Iulie-2017. Pachetul nu a fost primit (probabil nici trimis), iar vanzatorul nu mai raspunde la emailuri. Cum ar trebui sa procedez pentru a imi recupera prejudiciul? Unde pot face plangere pentru inselaciune?
Plata ati facut-o prin virament bancar catre o banca, avand codul IBAN, sau ati platit online introducand datele cardului pe un site ?
In primul rand mergeti si depuneti o plangere penala la care atasati toate inscrisurile pe care le puteti obtine: extras bancar, mesajele schimbate cu vanzatorul, emailul de confirmare a platii sau achizitie a bunului, etc
Multumesc pentru raspuns. Plata s-a efectuat prin virament bancar (catre IBAN, Nume, Adresa...). Plangearea penala unde trebuie sa o fac? La noi in tara? La politie? (este pentru prima ora cand ma lovesc de acest lucru). Am pastrat toate emailurile, confirmarile tranzactiei.
La politie la noi in tara.
Trebuie facute cercetari.
Vedeti ca e posibil sa nu vrea sa va primeasca plangerea daca nu aveti dovezi clare ca este inselaciune.
Ce cetatenie are cel care v-a inselat?
Iban gresit
100sag
Salut. ACum vreo câteva luni am făcut o tranzacție prin home bank in valoare de 1000 de euro..dar am greșit iban.numele si adresa sunt corecte.am sunat la ... (vezi toată discuția)