Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Imi puteti spune si mie daca termenul maxim de solutionare al garantiei de 15 zile calendaristice cuprinde si sarbatorile legale?
Ce am gasit eu pe internet spune asa:
"Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător și consumator, luându-se în considerare natura produselor și scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăși 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul, după caz, a adus la cunoștința vânzătorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vânzătorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare."
Ma poate ajuta cineva cu un raspuns? Cei de la un magazin online imi refuza negatia garantiei, produsul fiind solutionat in a 16-a zi de cand e in garantie (solutionarea fiind garantie anulata) spunand ca ziua de 15 august nu a intrat in calcul fiind sarbatoare legala.