avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 220 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Ce ajutor mai primeste de la stat o mama singura ...
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Ce ajutor mai primeste de la stat o mama singura daca are venit?

Buna ziua! Sunt mama unui copil de 8 ani pe care il cresc singura. Sunt profesor in Romania...motiv pentru care cheltuielile lunare depasesc cu mult salariul primit. Stam cu chirie in Ilfov. Imi puteti spune , va rog, in conditiile mentionate si la data actuala, cu ce ar trebui sa ma ajute statul si care imi sunt optiunile?
Mentionez ca am fost la Primarie sa ma interesez despre optiunile viabile si mi-aru spus ca nu au cu ce sa ma ajute deoarece sunt salariata.:sorry::O
Ultima modificare: Duminică, 20 August 2017
nico2017, utilizator
Cel mai recent răspuns: emil6702 , utilizator 12:37, 20 August 2017
Interesati-va la locul de munca daca va incadrati pt acordarea a 900 lei pt . plata chiriei.
Ultima modificare: Duminică, 20 August 2017
ContSters429609, utilizator
e valabil si pentru invatamant?
Prin programul "Prima chirie" se acordă o primă de relocare şomerilor înregistraţi la agenţiile teritoriale pentru ocuparea forţei de muncă şi care-şi schimbă domiciliul la o distanţă mai mare de 50 de kilometri de domiciliu pentru a se încadra în muncă. Această primă, important de precizat, se acordă la cerere, lunar, pe o perioadă de maximum 36 de luni, dacă persoanele care solicită acest drept se încadrează cu normă întreagă pentru cel puţin 12 luni. De asemenea, această primă de relocare se ridică la 75% din suma necesară pentru acoperirea cheltuielilor pentru locuire, adică şi chirie şi utilităţi, în limita sumei de 900 de lei lunar"

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură