Buna ziua. Va rog sa ma ajutati cu un raspuns in urmatoarea speta: am un abonament de telefonie mobila pe care l am prelungit pt 2 ani din ianuarie 2017 fara achizitie de telefon ci doar cu oferta de scadere a platii abonamentului. In luna august am consumat trafic de net de aprox 650 lei, compania de telefonie restrictionandu mi accesul la servicii pana la plata unui avans de 550 lei. Am platit avansul in data de 16.08 insa nu mi au dat drumul la telefon si nici nu i pot contacta telefonic, se pare ca mi au restrictionat accesul si la asta. Mentionez ca diferenta de factura este scadenta pe 31.08. Am facut deja plangere la ANPC si astept raspuns. Intrebarea este: pot cere rezilierea abonamentului din acest motiv fara sa mi creara taxa de reziliere, avand in vedere ca nu beneficiez de serviciile incluse in abonament si platind in avans suma ceruta? Multumesc
In principiu, da. Ar fi bine de stiut, totusi, ce contine contractul incheiat intre parti, respectiv rezultatul anchetei ANPC, de care va veti putea folosi daca se constata ca furnizorul de servicii nu si-a indeplinit obligatiile contractuale.