Buna ziua! Intorcandu-ma din vacanta din Turcia, pe data de 05.08.2017, pe aeroprtul Otopeni am constatat ca mi s-a pierdut un bagaj. Am fost la biroul de bagaje pierdute al firmei Blueair cu care am calatorit, mi s-a intocmit un document precum ca bagajul s-a pierdut si a ramas sa ma contacteze ei cand se gaseste. Inainte sa plec in vacanta am facut asigurare de calatorie la Groupama in care se specifica si asigurarea bagajelor in caz de pierdere. Am trimis acestei firme documentele doveditoare precum ca mi s-a pierdut acel bagaj la sosire pe aeroportul Otopeni. Raspunsul lor a fost: " Conform Conditiilor pentru Asigurarea pentru calatorii in strainatate:
Art3 din regulament: TERITORIALIATE:
-Asigurarea este valabila in afara granitelor teritoriale ale Romaniei.
Avand in vedere ca evenimentul s-a produs pe teritoriul Romaniei Asiguratorul nu va poate acorda despagubirea solicitata."
Eu am constatat disparitia bagajelor,logic, la banda de bagaje. Din doua bagaje de cala nu a mai ajuns decat unul.
Au dreptate cei de la Groupama sau e doar un raspuns din partea lor sa nu plateasca despagubiri?
Faceti revenire si invocati urmatorul articol:
Contractul de asigurare încetează la ora 24.00 a datei de expirare înscrise în Polița de asigurare, sau odată cu trecerea frontierei în România/țara de cetățenie/țara de reședință, oricare dintre acestea survine mai repede.
Cu precizarea ca veneati din afara tarii, iar bagajul nu a trecut frontiera.