Buna.
Ma intorceam din Bangkok-Otopeni via Dubai. Zborul din Bangkok a plecat cu 4,5 ore intarziere incat am pierdut legatura, iar Compania aeriana ne-a rerutat spre Istanbul->Otopeni. Intarzierea fata de ora programata de aterizare in Bucuresti a fost de 9 ore. La aterizare, unul dintre bagajele de cala imi lipsea, motiv pentru care s-a intocmit un raport in aeroport. A ajuns insa dupa 4 zile, fara ca cei din Otopeni sa ne sune sa ne anunte. Am fost sunata de la aeroportul Cluj pt a merge acolo sa ridic bagajul.
Intrebarea este daca in cazul acestei intarzieri (eu o consider mare, deoarece a trebuit sa imi cumpar multe lucruri care acum imi lipseau, suma totala de cumparaturi fiind 1500 Euro) se poate aplica pentru recompensa si ce anume trebuie sa fac?
Eu am completat formularul de pe site-ul tarom si astept sa imi raspunda, dar pana atunci doresc sa stiu care sunt drepturile mele si care companie aeriana ar trebui sa ma despagubeasca.
Va multumesc