avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 966 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Vechime in invatamant
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Vechime in invatamant

Buna ziua. Lucrez in invatamant din 1993. In 1994 am nascut si nu am solicitat concediu pentru cresterea copilului. In schimb am solicitat sa lucrez cu jumatate din norma didactica timp de 3 ani pentru cresterea si ingrijirea copilului. Mi s-a aprobat acest lucru de catre conducerea de atunci. Mentionez ca am fost si sunt profesor titular cu norma intreaga. Intrebarea mea este daca vechimea mea (in invatamant) in acei trei ani este socotita intreaga sau 1,5 ani. Multumesc!
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 18:32, 25 August 2017
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Vechimea va este socotita in intregime.
Multumesc pentru raspuns.
atiahim2002@yahoo.com a scris:

Multumesc pentru raspuns. Pot sa aflu un articol de lege? Cei de la ISJ considera ca nu am dreptul la vechime intreaga in aceasta perioada. Va multumesc!

1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Codul muncii:
Art. 106
(1) Salariatul incadrat cu contract de munca cu timp partial se bucura de drepturile salariatilor cu norma intreaga, in conditiile prevazute de lege si de contractele colective de munca aplicabile.

(2) Drepturile salariale se acorda proportional cu timpul efectiv lucrat, raportat la drepturile stabilite pentru programul normal de lucru.

Textul art.106 alin.1 C.mun. prevede clar ca, salariatul incadrat cu contract de munca cu timp partial se bucura de drepturile salariatilor cu norma intreaga, in conditiile prevazute de lege si de contractele colective de munca aplicabile.

De asemenea, art.16 alin.5 C.mun. dispune ca, munca desfasurata in baza unui c.i.m. constituie vechime in munca , fara a face vreo distinctie cu privire la timpul de munca - norma intreaga sau timp partial.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură