Buna ziua,
Avem un client persoana juridica la care s-a inceput procedura de insolventa in luna februarie, 2017.
Au omis sa inregistreze o factura (de prestari servicii, primita si semnata de ei), emisa in luna decembrie, anul trecut 2016, inainte sa se inceapa procedura de insolventa, noi nefiind notificati asupra faptului ca avem dreptul sa depunem cerere pentru admiterea creantelor.
Ei sustin ca vor sa plateasca factura, dar nu pot inregistra in contabilitate nicio factura emisa inainte de deschiderea procedurii de insolventa.
Ne solicita sa stornam factura emisa initial si sa emitem o noua factura cu data curenta.
Noi consideram ca nu este corect sa stornam o factura de servicii, mai ales ca aceasta a fost semnata de ei, si in plus ei nu ar inregistra nici factura de storno din moment ce nu au ce storna, rezultand ca ar fi diferente intre declaratiile 394 depuse.
Va rog sa ma sfatuiti, cum ati proceda intr-o asemenea situatie.
Va multumesc anticipat pentru orice raspuns.