Cum este corect?....Am avut control in urma caruia mi s-au anulat cateva facturi de furnizori (achizitie marfa ) din anii precedenti (2005,2006,2007) in val aprox de 2000 lei care mi-au dus la o majorare de impozit de profit si penalitati de intarziere...... mentionez ca soldul facturilor (401) este 0....asa am preluat-o... si nu sunt f sigura de evidenta si operarea lor in contabilitate...va rog un mic ajutor din partea voastra...plsssss...multumesc anticipat!!1
Ce intelegi prin facturi anulate? Dupa emiterea unei facturi nici macar finantele nu pot anula o factura vezi Codul fiscal
ART. 159
Corectarea documentelor
art.159
(1) Corectarea informaţiilor înscrise în facturi sau în alte documente care ţin loc de factură se efectuează astfel:
a) în cazul în care documentul nu a fost transmis către beneficiar, acesta se anulează şi se emite un nou document;
b) în cazul în care documentul a fost transmis beneficiarului, fie se emite un nou document care trebuie să cuprindă, pe de o parte, informaţiile din documentul iniţial, numărul şi data documentului corectat, valorile cu semnul minus, iar pe de altă parte, informaţiile şi valorile corecte, fie se emite un nou document conţinând informaţiile şi valorile corecte şi concomitent se emite un document cu valorile cu semnul minus în care se înscriu numărul şi data documentului corectat.