avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 433 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Supravegherea video la birou
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Supravegherea video la birou

Lucrez ca dispecer la o firma de taxi,in urma cu o luna s-au montat camere de supraveghere chipurile ptr paza si protectie.Montajul camerelor a fost facut de către un șofer care are autorizație și care pe lângă camere a pus un cablu de net prin care vede on line ce se întâmpla,ce se înregistrează etc..Noi nu am semnat nimic in sensul ca suntem de acord cu camerele si cu acel cablu de net.De doua saptamani incerc sa port o discuție cu conducerea pe această temă,ca nu este legal sa fiu urmărită de pe stradă ce fac eu in birou,dar fara nici in rezultat.Unde pot sa fac o sesizare in acest sens la agentia ptr prelucrarea datelor cu caracter personal?Mentionez ca acest șofer care are parolele si poate vedea oricand nu face parte din conducere
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 14:14, 23 Septembrie 2017
Gasiti informatii aici: www.avocatnet.ro/articol_448...
Da stiu eu am citit aceste lucruri,le-am scos la imprimanta le-am prezentat conducerii care nu face nimic in acest sens.Am citit si raportul in care se specifica unde trebuie montata camera din birou adica pe latura de S-V si ea este montata in spatele biroului pe latura de sud.Eu am problema cu acel cablu de internet prin care sunt urmarita de pe strada de un sofer care nu face parte din conducere.Deci solutia este plangerea la agentia ptr prelucrarea datelor cu caracter personal?
Persoanele fizice ale căror date cu caracter personal sunt prelucrate se pot adresa în scris, formulând o cerere scrisă (plângere), semnată și datată, trimisă pe adresa ANSPDCP în cazul în care apreciază că le-au fost încălcate drepturile prevăzute de Legea nr. 677/2001, cu condiția: