avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 386 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Custodie copii din concubinaj. Are importanță că ...
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Custodie copii din concubinaj. Are importanță că mama nu are deocamdată loc de muncă?

Buna ziua as avea si EU nevoie de un sfat.
Am o relatie de concubinaj de 6 ani din care am doua fetite de 2 respectiv 4 ani.Concubinul meu are un caracter foarte agresiv de multe ori ma batea chiar si cu fetitele in brate dar ele il vad ca fiind cel mai bun tata,sal las IMI este frica ca ma ameninta de fiecare data ca fetele VOR ramane cu el si nu cu mine vreau sa specific ca EU nu lucrez ca stau acasa cu fetita de 2 anisori si CEA de 4 fiind la gradinita.intrebarea mea este:daca nu am un loc de Munca as avea vreo sansa de a lua custodia fetitelor?si mai vreau sa mentionez ca tatal are o problema si cu alcoolul el de fiecare data in fiecare zi trebuie sa bea si nici nu ma ajuta nici cu fetele (se joaca 5-10 minute dupa care le trimite imediat la mine ) ma puteti ajuta cu un sfat va rog frumos!
Ultima modificare: Sâmbătă, 30 Septembrie 2017
Admin, administrator
Cel mai recent răspuns: When , utilizator 16:03, 20 Martie 2019
2 din 2 utilizatori consideră
acest răspuns util
N are nicio legatura lipsa locului de munca cu stabilirea autoritatii parintesti.

Exercitarea autoritatii parintesti se stabileste exclusiv in interesul copiilor si de regula ea este comuna.

Consumul de alcool poate insa constitui un motiv de acordare a custodiei exclusive pt dvs,, cu conditia de a proba acest fapt si faptul ca acest comportament dauneaza copiilor.

In discutie va fi stabilirea locuintei copiilor si acolo va trebui sa aveti o locuinta stabila si eventual un venit cu care sa le sustineti.