Va rog sa imi spuneti daca este normal ca intr-un hotel de 3 stele care are 18 camere si o sala de mese,se poate sa lucreze un singur angajat?
Asta presupunand ca acea persoana sa faca :servire la masa dimineata pentru micul dejun ,curatenie in sala de mese si in bucatarie dupa servirea mesei plus curatenie in camere...
Ce mai e normal in vreme de criza...? De fapt si cand nu era criza , poate ca pe acte sunt mai multi, da unu-i bolnav, altul in concediu iar celalat e detasat...la biroul directorului...:D...Mai ales daca e vorba de vre-un hotel cu legatura cu fonduri publice...
In aceasta perioada sunt in "probe".Va rog sa imi spuneti in cazul unui contract,cum ar trebui sa fiu eu incadrata ?Din moment ce eu fac toata treaba in hotel,inclusiv receptie....ce statut ar trebui sa am?
1. Legislatia din Romania nu se aplica in Italia.
2. Daca aveti nelamuriri cu privire la raporturile de munca incheiate cu un angajator din Italia pentru a lucra in acel hotel, este mai bine sa va adresati institutiilor din Italia care se ocupa de aceste probleme.
Ministerul Muncii şi Protecţiei Sociale www.lavoro.gov.it;
Biroul de relaţii cu publicul– tel verde: 800 196 196.