avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1031 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Plată spor doctorat
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Plată spor doctorat

Buna ziua! Sunt profesor in inv. prescolar ( educatoare ) si am obținut titlul stiintific de doctor in domeniul filologie încă din anul 2012. Chiar daca am solicitat scris plata sporului de doctorat de nenumărate ori mi s-a răspuns ca nu se poate deoarece nu am doctoratul in domeniul stiinte ale educației. Acum avem in unitate o colega care a obținut titlul de doctor in domeniul stiinte ale educației si ii este platit sporul de doctorat. Daca fac din nou cerere am vreo sansa sa primesc si eu acest spor? Ce alta cale exista?Va multumesc anticipat.
Ultima modificare: Luni, 2 Octombrie 2017
Claudia N, utilizator
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 17:57, 2 Octombrie 2017
Legea 153/2017
Art. 14. - Drepturi salariale pentru deținerea titlului științific de doctor
(1) Personalul care deține titlul științific de doctor beneficiază de o indemnizație lunară pentru titlul științific de doctor în cuantum de 50% din nivelul salariului de bază minim brut pe țară garantat în plată, dacă își desfășoară activitatea în domeniul pentru care deține titlul. Cuantumul salarial al acestei indemnizații nu se ia în calcul la determinarea limitei sporurilor, compensațiilor, primelor, premiilor și indemnizațiilor prevăzută la art. 25.
.....

Dupa cum este prevazut in lege, nu prea aveti sanse de a vi se acorda acest spor.

In caz de refuz, puteti depune contestatie.
Contestația poate fi depusă în termen de 20 de zile calendaristice de la data comunicării actului administrativ de stabilire a drepturilor salariale, la sediul ordonatorului de credite.

Ordonatorii de credite soluționează contestațiile în termen de 30 de zile calendaristice.