avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 617 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Noul Cod CAEN 2008 Coduri CAEN pentru servicii de externalizare, ...
Discuție deschisă în Noul Cod CAEN 2008

Coduri CAEN pentru servicii de externalizare, intermediere și consultanță

Înteționăm să deschidem un SRL care va oferi:
1. Servicii de externalizare (outsourcing) pentru anumite instituții din străinătate. Practic firma va funcționa ca un Centru de Aplicare pentru diferite servicii pe care instituțiile respective le oferă, dar care nu au reprezentanță în România. Clienții vor aplica direct la Centrul nostru achitând contravaloarea serviciilor (care ulterior se vor plati de către firma noastră Instituțiilor respective) la care se va adauga un comision de procesare (stabilit prin contractul de prestări servicii încheiat între firmă și client).
Pentru aceasta codurile pe care le consideram potrivite ar fi:
8211 Activităţi combinate de secretariat
8219 Activităţi de fotocopiere, de pregătire a documentelor şi alte activităţi specializate de secretariat
8291 Activităţi ale agenţiilor de colectare şi a birourilor (oficiilor) de raportare a creditului
8299 Alte activităţi de servicii suport pentru întreprinderi n.c.a.
7490 Alte activităţi profesionale, ştiinţifice şi tehnice n.c.a.
4619 Intermedieri în comerţul cu produse diverse
7490 Alte activităţi profesionale, ştiinţifice şi tehnice n.c.a.

2. Suport telefonic și/sau consultanță direct la birourile sale pentru cetățenii români privind procedura de obținere a diferitelor servicii pe care respectivele instituții le prestează (pentru furnizarea de informații nu se vor percepe taxe).
Considerăm necesare:
6399 Alte activităţi de servicii informaţionale n.c.a
8220 Activităţi ale centrelor de intermediere telefonică (call center)
7490 Alte activităţi profesionale, ştiinţifice şi tehnice n.c.a.

3. Pregătirea dosarelor (a documentelor, inclusiv formulare, etc.) și înaintarea acestora prin curier către Instituțiile respective (pentru aceasta se va percepe un onorariu de constituite a dosarului și contravaloarea serviciului de curierat care va fi refacturat la un preț stabilit de firma noastră. Noi vom achita firmei de curier lunar factura in funcție de volumul trimiterilor la prețul negociat/per trimitere).
Considerăm necesare:
4619 Intermedieri în comerţul cu produse diverse
7490 Alte activităţi profesionale, ştiinţifice şi tehnice n.c.a.

4. Adițional vom avea și servicii de preluare/predare la domiciliu (pe raza Mun. București), prin intermediul agenților noștri, a documentelor necesare pentru constituirea dosarelor (acesta va avea un cost stabilit de firma noastră). Pentru clienții din afara Bucureștiului se vor utiliza serviciile firmelor de curierat cu care se vor stabili colaborări (costurile se vor refactura la prețul stabilit de noi, pornind de la prețul negociat cu firma de curierat către care se vor achita facturile lunare în funcție de volumul trimiterilor).
Considerăm necesar:
5320 Alte activităţi poştale şi de curier

4. Adițional, trebuie menționat că procesul de constituire a dosarelor va implica (după caz) si servicii de printare/fotocopiere documente și printarea fotografiilor tip buletin/pașaport. Acestea se vor considera servicii auxiliare și se vor taxa corespunzator (în funcție de volum).
Considerăm necesare:
5819 Alte activităţi de editare
8219 Activităţi de fotocopiere, de pregătire a documentelor şi alte activităţi specializate de secretariat
7420 Activităţi fotografice

5. După caz, constituirea dosarelor implică și traducerea tuturor documentelor în diferite limbi. Compania noastră în acest sens va stabili o colaborare externă cu o firma de traduceri care se va ocupa strict de această parte. Firma de traduceri va factura pe numele firmei noastre suma totală de plată reprezentând volumul traducerilor solicitat de noi într-o luna (sau bilunar). Noi vom factura clinților suma totală pentru constituirea dosarului (care va include si tariful aferent traducerii, fara a îl menționa separat). Deci, firma noastră NU acceptă efectuarea doar a serviciului de traduceri, ci un serviciu de constituire completă a dosarului (care urmează a fi depus la instituția X din străinătate), traducerea fiind un pas în procesul de constituire a acestuia.
Considerăm necesar doar: 4619 Intermedieri în comerţul cu produse diverse

Vă rog sa precizați dacă din descrierea de mai sus înțelegeți necesară utilizarea codului 7430 Activităţi de traducere scrisă şi orală (interpreţi).

6. Totodată, firma va dispune de un website cu toate informațiile referitoare la proceduri. De menționat este ca va exista și un spațiu destinat publicitătii (plasare reclame relaționate cu domeniul de activitate...) și totodata se vor insera motoare de cautare/link-uri (prin programe de afiliere) – firma noastră caștigând un comision din fiecare achiziție pe care clientul o finalizeaza accesand motorul/link-ul X – prin care va fi redirecționat de pe pagina noastră pe pagina companiei de la care se va face achiziția propriu-zisă).
Tot în cadrul site-ului va exista și o secțiune dedicată știrilor relaționate cu activitatea noastră, unde se vor posta diferite articole (newsletter). Acestea vor avea pur carácter informativ și gratuit, fiind create de noi pentru a ține publicul informat.
Considerăm necesare:
7311 Activităţi ale agenţiilor de publicitate
7312 Servicii de reprezentare media
6311 Prelucrarea datelor, administrarea paginilor web şi activităţi conexe
6312 Activităţi ale portalurilor web
6399 Alte activităţi de servicii informaţionale n.c.a

7. De asemenea, în cadrul site-ului clienții vor avea posibilitatea să cumpere anumite produse (care vor fi transmise prin e-mail – este vorba de anumite documente redactate de noi necesare pentru constituirea dosarelor). Plata în acest caz se va face online cu cardul de debit/credit sau Pay Pal.
Considerăm necesare:
4791 Comerţ cu amănuntul prin intermediul caselor de comenzi sau prin Internet
5819 Alte activităţi de editare

Având în vedere detaliile oferite anterior, vă rugăm cu respect să ne oferiti opinia dumneavoastră privind incadrarea corespunzatoare CAEN a activității principale și (după caz) necesitatea unor coduri CAEN secundare pe care le considerați necesare ținând cont de informațiile oferite. Dacă veți considera că nu sunt adecvate codurile selectate de noi vă rugăm să menționați.

Fară alte precizări, va asigurăm de toată stima.

L.M.

Alte discuții în legătură

Coduri caen? florin89 florin89 Buna ziua, Ce coduri caen trebuie autorizate pentru a putea desfasura urmatoarele activitati? * Multiplicari (Xerox) alb-negru si color * ... (vezi toată discuția)
Autorizatii coduri caen 2ntz 2ntz Am tot cautat o lista cu codurile caen care nu necesita niciun fel de autorizatie, si singurul lucru pe care l-am gasit a fost o lista cu niste activitati insa ... (vezi toată discuția)
Cod caen - site de tip markeplace traian_an traian_an Bună ziua! Doresc să înfiinţez un SRL-D care să fie suportul legal pentru un site de tip markeplace, în care artiştii îşi pot expune lucrările. ... (vezi toată discuția)