Sunt insarcinata in 20 de saptamani.:(
Am anuntat conducerea unitatii si in prezent sunt in concediu medical cu diagnosticul:iminenta de avort si alte complicatii datorate sarcinii.#-oAm concedii medicale de pe 3-6 ianuarie si de pe 9-31 ianuarie.Astazi am fost anuntata ca incepand cu 1 ianuarie am fost "avansata " intr-un post care o sa fie restructurat datorita reorganizarii economice a unitatii riscand sa mi se desfaca CIM chiar daca sunt in concediu de maternitate sau de crestere si ingrijire copil.
:-/Se insista sa semnez Actul aditional la CIM deoarece in zilele de 1 si 2 ianuarie, chiar daca sunt zile nelucratoare , CIM nu a fost suspendat cu Concediu medical.
:-/Sa incerc sa obtin Concediu medical pt toata luna ianuarie ?
:-/Daca nu semnez Actul aditional la CIM decat la revenirea efectiva in activitate , schimbarea locului de munca mai are efect?
:-/Sunt obligata sa semnez noul Act aditional chiar daca acum sunt in Concediu medical?
Multumesc mult pt raspuns Madalyna.Am citit:
"ART. 21) / OU 96/2003 – privind protectia maternitatii
(1) Este interzis angajatorului să dispună încetarea raporturilor de muncă sau de serviciu în cazul:
a) salariatei prevăzute la art. 2 lit. c) - e), din motive care au legătură directă cu starea sa;
b) salariatei care se află în concediul de risc maternal;
c) salariatei care se află în concediul de maternitate;
d) salariatei care se află în concediul pentru creşterea copilului în vârstă de până la 2 ani sau, în cazul copilului cu handicap, în vârstă de până la 3 ani;
e) salariatei care se află în concediul pentru îngrijirea copilului bolnav în vârstă de până la 7 ani sau, în cazul copilului cu handicap, în vârstă de până la 18 ani.
(2) Interdicţia prevăzută la alin. (1) lit. b) - e) se extinde o singură dată cu până la 6 luni, după revenirea salariatei în unitate.