Buna ziua. Pentru comert cu amanuntul, am inteles ca este obligatorie emiterea bonului fiscal pentru orice vanzare (persoana fizica sau juridica).
Fiind la inceput de drum, avem o casa de marcat mai veche, cu care se lucreaza mai greoi.
Intrebarea este daca este corect dpdv legal sa emitem factura catre clienti cu toate detaliile necesare (inclusiv descriere articol vandut, pret * cant pt fiecare vanzare), iar pe bonul fiscal emis la sfarsitul fiecarei zile sa scriem doar "Incasare fact xy).
Multumesc mult!
Nu. Tuturor clientilor li se emite bon fiscal in momentul vanzarii si, la cerere, se emite si factura fiscala daca valoarea bonului este peste 100 euro, in cazul caselor care pot scrie CUI client, si, indiferent de valoare, in cazul caselor care nu pot scrie CUI client.
Dar dacă se emite un bon fiscal cu text "încasat factură x" pentru o singură factură, atașată acestui bon fiscal?
Întreb și de această variantă fiindcă am văzut astfel de documente emise de un SRL de comerț (factură de aprox 900 lei, unde erau descrise toate articolele și bon fiscal cu text încasare factură X pt piese, 1 buc * 900 lei)...nu știu dacă e corect sau nu...
E posibil să desfășoare comerț cu ridicata și astfel să fie în regulă?
Mulțumesc mult!
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.