avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 896 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Curs specializare
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Curs specializare

Buna ziua! Sunt asistent medical generalist, dar sunt incadrata in sectia de medicina fizica si recuperare, unde am intrat prin concurs in decembrie 2015, cerinta fiind de asistent medical generalist. Intre timp conducerea spitalului unde lucrez s-a schimbat, iar noul manager ma obliga sa fac cursuri de specializare in alta localitate, toate cheltuielile fiind suportate de mine. Mentionez ca sunt mama singura a unui copil minor in varsta de 10 ani, nu am cu cine lasa copilul pe durata cursului si nici nu imi permit financiar acest curs care costa 2000 lei + cheltuieli de cazare, transport, pe durata a 8 saptamani cat dureaza cursul.
Am fost in audienta la manager si a spus ca nu il intereseaza situatia mea de acasa, sa las copilul cu cheia de gat, ca toata lumea are probleme si daca vreau sa imi pastrez serviciul sa ma duc la curs. Este legal sa ma dea afara in aceste conditii ? Multumesc anticipat!
Ultima modificare: Duminică, 8 Octombrie 2017
dinescucornelia, utilizator
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 16:24, 8 Octombrie 2017
Nu este legala o astfel de situatie.
1. Angajatorii au obligaţia de a asigura participarea la programe de formare profesională pentru toţi salariaţii.

2. In cazul in care participarea la cursurile sau stagiile de formare profesionala este initiata de angajator, toate cheltuielile ocazionate de aceasta participare sunt suportate de catre acesta.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Formare profesionala iulia53 iulia53 Buna dimineata Am un angajat care dupa o saptamina a fost trimis la curs in strainatate timp de 25de zile., pe aceasta perioada angajatul cum este ... (vezi toată discuția)