avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1017 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Plata spor doctorat
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Plata spor doctorat

Buna ziua!
Va rog, daca puteti sa-mi oferiti informatii legate de remunerarea in cazul detinerii titlului de doctor
Precizez urmatoarele
Sunt cadru didactic titular incepand cu 1995, in 2007 am obtinut gradul II, iar in 2008 titlul stiintific de doctor
Lucrez ca si invatatoare
Am absolvit facultatea la specialitatea biologie stiinte agricole
Sunt doctor in agronomie
Incepand cu 1 iulie 2017 nu mi se mai plateste doctoratul
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 07:06, 12 Octombrie 2017
Care este motivul pentru care nu vi se mai plateste acest spor?
Nu mi se mai plateste sporul pentru ca lucrez ca invatatoare si sunt doctor in agonomie, ceea ce presupune ca nu e in domeniul in care imi desfasor activitatea.
Legea 153/2017
Art. 14. - Drepturi salariale pentru deținerea titlului științific de doctor
(1) Personalul care deține titlul științific de doctor beneficiază de o indemnizație lunară pentru titlul științific de doctor în cuantum de 50% din nivelul salariului de bază minim brut pe țară garantat în plată, dacă își desfășoară activitatea în domeniul pentru care deține titlul. ...

Asadar, legea prevede ca beneficiati de sporul pentru detinerea titlului stiintific de doctor numai daca va desfasurati activitatea în domeniul pentru care dețineti titlul.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Spor doctorat art 14 legea 153/2017 aliss05 aliss05 Sunt ptofesor, am obtinut titlul de doctor in 2010 , urmand a primii compensatii tranzitorii.In 2012 am echivalat doctorat cu grad 1. Mentionez ca doctoratul ... (vezi toată discuția)