avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 435 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate în general Contabilitate dupa radiere firma
Discuție deschisă în Contabilitate în general

Contabilitate dupa radiere firma

Buna ziua,

Firma care am avut-o a fost radiata de la registrul comertului, am primit certificatul de radiere. Odata cu acest demers am luat de la finante si certificatul de atestare fiscala in care toate taxele si datoriile firmei apar pe 0.
Impreuna cu toate aceste acte a fost realizat si bilantul de lichidare a firmei iar impreuna cu toate aceste acte am mers si la finante unde au fost validate si stampilate.

Acum dupa toate aceste radieri si acte depuse si realizate am inteles de la firma de contabilitate ca ei inca trebuie sa depuna declaratii fiscale lunare si sa realizeze bilantul de sfarsit de an pana cand firma urmeaza sa fie radiata si de la finante altfel risc ca cei de la finante sa creeze acte gresite si eu sa ma trezesc cu datorii.

Cand se radiaza firma de catre cei de la finante dupa spusele celor de la contabilitate, nu se stie... Deci eu ar trebui sa platesc in continuare mentenanta celor de la contabilitate pentru o firma care in acte este radiata, pentru o perioada de timp "necunoscuta" care depinde de dorinta "unora de la finante" care imi radiaza firma cand vor/pot ei.

Este posibil asa ceva ? Are cineva idee cam cat ar dura ca firma sa fie radiata si de "cei de la finante" ? Este obligatoriu ca cei de la contabilitate sa mai faca aceste declaratii fiscale lunare si bilanturi in cazul descris mai sus ?
Ultima modificare: Duminică, 15 Octombrie 2017
Marius175, utilizator
Cel mai recent răspuns: Marius175 , utilizator 23:46, 17 Octombrie 2017
Da, este posibil. Dar bilantul nu-l depune firma de contabilitate ci lichidatorul. Daca bilantul de lichidare a fost depus, nu se mai depun alte declaratii/bilaturi. Daca ANAF nu radiaza societatea din neglijenta functionarilor (cum mi s-a intamplat si mie) veti primi notificari de depunere a bilanturilor. La aceste notificari se raspunde cu adresele de inaintare (stampilate de ANAF) care atesta finalizarea procedurilor de radiere.
Deci dvs trabuie sa aveti copii dupa toate actele depuse la ANAF in vederea radierii (hotarare judecatoreasca, adresa inaintare, acte registru etc) si nu mai trebuie achitate servicii contabile.
Ultima modificare: Luni, 16 Octombrie 2017
adema1980, utilizator
Multumesc mult pentru raspuns !

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Lichidare microintreprindere...modalitati sine qua non aprov aprov Am o firma (microintreprindere) fara arierate care nu mai functioneaza din 2007. La acea vreme am disponibilizat personalul si mi-am platit toate obligatiile ... (vezi toată discuția)
Dizolvare -radiere - lichidare srl lorellay lorellay Buna ziua, Ma lamureste si pe mine cineva va rog.... Am un SRL infiintata in 2004. Nu a avut activitate niciodata. In 2006 s-a deschis proces de radiere ... (vezi toată discuția)
Dizolvare societate alin_bv alin_bv Spuneti-mi va rog in momentul dizolvarii unei societati, se poate face impunerea din oficiu pentru impozitul forfetar de catre ANAF chiar daca nu au fost ... (vezi toată discuția)