avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 783 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul, calculatorul meu şi ... Vanzare software propriu
Discuție deschisă în Dreptul, calculatorul meu şi internetul

Vanzare software propriu

Sunt student, am cunostrinte destul de solide intr-un anumit limbaj de programare, dar neatestate si am facut cateva produse software gratuite pe care oricine le putea descarca de pe site-ul meu.

As dori sa realizez programe mai complexe si sa le ofer contra cost. Asadar, eu as fi autorul acestor produse. Plata s-ar face prin PayPal.

Nu pot deveni persoana fizica autorizata, intrucat nu am niciun atestat profesional sau diploma in domeniu si nici nu voi putea in viitor fiindca nu urmez o facultate de profil. Nici infiintarea unei societati comerciale nu e o solutie deoarece e posibil sa nu am suficiente vanzari pentru a plati impozitul forfetar pe microintrepinderi.

Intrebarea mea este: cum sa procedez pentru a oferi legal spre vanzare aceste produse? Totul s-ar desfasura prin intermediul unui site web, dupa cum am mai spus plata s-ar face prin PayPal si produsele ar fi descarcate dupa confirmarea platii. Nu imi pare legala solutia in conditiile in care nu sunt autorizat in niciun fel sa desfasor acte de comert... cum ar trebui sa procedez?

Trebuie mentionat ca nu intentionez sa fac asta decat pe perioada studentiei.
Cel mai recent răspuns: Amiserv , utilizator 12:13, 14 Octombrie 2009
Despre ce limbaj este vorba ? Ce tip de aplicatii ai dezvoltat ?
Daca ai '' experienta '' intr -un anumit limbaj de programare si
ai facut niste programe bune si care prezinta interes dar nu vrei
'' sa te legi la cap '' cu firme , birocratie si alte chestii din astea
eu iti propun o varianta : >>

Cauta un prieten sau un cunoscut care are firma ( daca nu are
intre obiectele de activitate productia / vanzarea de soft - asta
se poate adauga destul de usor ) iar apoi depinde cum va