Desi este un subiect atins si de catre altii, doresc sa intreb: daca o asociatie de bloc cu personalitate juridica (o aseman cu o societate/firma) are dreptul de a-si stabili singura programul de pastrare a linistii in bloc (ca si un program de functionare)?
Legea 61 este scoasa frecvent in fata de diversi noi locatari, care incep amenajari in apartamentul cumparat. Este normal si de inteles acest lucru, dar unele dureaza 3-4 luni. In tot acest timp, se stie, a devenit o moda de a se folosi unelte extrem de zgomotoase (chiar pickamere pt.santuri in peretii de beton, bormasini, ...). Indiferent unde se fac amenajari, toti locatarii trebuie sa suporte si sa se supuna "supliciului", iar structura blocului ar putea fi si ea afectata.
Programul existent in prezent este mai flexibil (22-10 si 14-17), avand in vedere ca pe scara sunt f.multe apartamente, dar si multi locatari, cu programe diferite (unii lucreaza in schimburi, chiar si de noapte ... copiii la fel, invata sau merg la tot felul de gradinite ... ). Apoi, acea pauza de pranz, mi se pare o aberatie (legiuitorul ne-a facut program de somn o ora, fix de la 13, pana la 14). Cei care lucreaza de noapte, n-apuca sa adoarma macar 2-3 ore. Caz concret este chiar familia mea, cand, acum cativa ani, sotul a fost nevoit sa-si consume intreg concediul de odihna (30 de zile), in luna februarie.
Administratorul blocului este si el depasit de situatie si "are mainile legate" cand i se spune ca totu-i legal.
Va rog frumos sa-mi spuneti daca exista si alte legi sau modalitati care sa vina in sprijinul asociatiei pentru a pastra programul existent, convenit de catre majoritatea locatarilor si care este afisat de multi ani.
ynocentta
Utilizator 1din 2 utilizatori consideră acest răspuns util
Administratorul de imobil,saracul nu are nici o putere,el este simplu angajat al asociatiei de proprietari cu limita de competenta de executie hotarari ale adunarii generale,decizii dispuse de catre presedinte si de catre comitetul executiv
Reprezentantul legal al asociatiei de proprietari este presedintele de asociatie,care are autoritatea si competenta sa reprezinte si sa apere interesele asociatiei si ale membrilor proprietari in relatiile si fata de terti,inclusiv in instanta
Presedintele de asociatie se poate implica sa convina cu proprietarul care executa modificari/
imbunatatiri la apartament sa respecte programul de liniste prevazut prin regulamentul de ordine interioara