Salut! Sunt angajata in cadrul unei ambasade ce reprezinta o tara din U.E.Am un contract semnat in limba tarii angajatoare si in limba romana unde este specificat un program de 8 ore/zi (nu de noapte).In prezent am un program fractionat(de Excelenta Sa) dupa cum urmeaza;de luni pana vineri de la ora 16.00- 22.00. cu ramanere peste noapte la locul de munca ( sa dorm), urmand ca dimineata sa lucrez 1 (una ora) de la 07.00-08.00.urmand ca orele neacoperite sa le lucrez in fiecare sambata pana la ora 15.30.Mentionez ca domiciliul imi este in aceeasi localitate cu locul de munca. Nu primesc indemnizatie pentru orele suplimentare si nici pentru faptul ca sunt obligata sa dorm la locul de munca si nu cu familia.La insistentele mele am primit un program de lucru stampilat cu stampila rotunda si semnat de un oficial al ambasadei. Ce pot face in acest caz si daca se mai poate face ceva in privinta respectarii contractului de munca.Unde ma pot adresa atata timp cat I.T.M si-a declinat competenta in favoarea M.A.E iar acesta a spus ca ii pot da in "judecata" dar sa tin cont de conventia de la Geneva?Multumesc!