avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 594 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Recuperări de creanţe, datorii, ... Ce se întâmplă atunci când debitorul își achită ...
Discuție deschisă în Recuperări de creanţe, datorii, Probleme cu băncile

Ce se întâmplă atunci când debitorul își achită datoria la timp, dar creditorul îi solicită din nou plata?

Bună ziua ! Sunt studenta la drept şi am şi eu nevoie de un sfat în privința unui caz. O persoană A , a împrumutat unei persoane B suma de 2000 de euro. Acestea nu au încheiat niciun contract în formă autentică, ci doar in formă verbală. Dupa 3 luni, B i-a restituit întreaga sumă. Însă după câteva luni, A i-a cerut lui B , să ii restituie datoria, desi B i-a dat banii la timp. În cele din urmă, A îl da în judecată pe B .Ce poate face B acum? Daca B neagă faptul că A i-ar fi dat bani, iar A nu are nici o dovadă în acest sens, care va fi rezultatul? B poate să ii ceară lui A daune morale?
Ultima modificare: Luni, 6 Noiembrie 2017
Admin, administrator
Cel mai recent răspuns: Carturarul , utilizator 20:26, 7 Noiembrie 2017
~ Conținut șters la cerere ~
De ce B ar nega ca A i-a dat banii? Poate spune adevarul: ca a primiti banii cu titlu de imprumut si ca i-a restituit. Dac anu sunt dovezi e complicat de demonstrat ceva.
Mulțumesc mult pentru ajutor!
Ultima modificare: Luni, 6 Noiembrie 2017
Oprea Mirela26, utilizator
@Company Advising intrebarea dumneavoastra este cel putin surprinzatoare pentru un avocat.
Motivul este evident: pentru ca daca A nu recunoaste primirea banilor B va trebui sa ii plateasca din nou.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Restituire imprumut. sorin648 sorin648 Buna seara. As avea si eu o intrebare. Am imprumutat o suma destul de mare de bani de la o persoana, imprumut care s-a facut in baza unui act incheiat la ... (vezi toată discuția)