avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 803 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Abuz angajator
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Abuz angajator

Lucrez ca si secretara la o universitate particulara .In urma cu putin s-a infiintat Societatea Nationala S.H. pentru Educatie si Cultura de catre rectorul universitatii la care lucrez. Societatea si Universitatea sunt independente una fata de cealalta. Abuzul a inceput cand decanul facultatii la care lucrez a inceput sa ne trimita pe teren pt inscriere de membri in aceasta ''societate''. S-au creat presiuni asupra noastra (a colectivului administrativ) insa fara a primi nimic in scris.In preajma alegerilor suntem fortati sa facem campanie electorala , ni s-au delegat anumite teritorii si norme de obtinere a unui anumit nr. de semnaturi pt. candidatl sprijinit. Mi se pare strigator la cer acest lucru , dar datorilta situatiei in care ma aflu nu-mi permit sa pierd locul de munca .In primul rand nu sunt angajat al societatii ci al universitatii (care are acelasi patron) , si fisa postului cuprinde cu totul alte activitati decat cele pe care le prestez acum .Unde ar trebui sa ma adresez cu o reclamatie?Ce as putea face din punct de vedere legal ?
Cel mai recent răspuns: Angela D , Consultant resurse umane 13:48, 21 Octombrie 2009
Situatie delicata,asa cum sunt majoritatea conflictelor de munca.
Atentie ca orice ridicare pretentii ,sau mai rau de reclamatii ,curand ,va pot cazua neplaceri ,permitand angajatorului,in cazul dvs decanul ,daca nu respectati obligatiile impuse prin fisa postului,sa invoce aspecte in defavoarea dvs.
Puteti sesiza Inspectoratul Teritorial de Munca sau autoritatea ierarhic superioara Ministerul Educatiei
Nemultumirea dvs. indiferent unde va adresati va ajunge ca si verificare la angajator si afla cine este persoana care le creeaza neplaceri.
Ce ve-ti face in acel moment?
buna ziua