Buna ziua, am si eu o problema cu Digi Mobil, m-am portat la ei de 1 an, si am probleme cu semnalul nu am semnal peste tot unde ajung cu serviciu, am facut reclamatie la ANPC, ANCOM dar am primit raspuns in favoarea lor, acum mai noi mi-a aparut pe factura recent emisa 2 sms catre un numar de fix din india, eu nu am trimis asemenea sms, nici nu am sunat, am facut sesizare la ei dar inca nu mi-au raspus, imi raspund doar ca fac verificari, eu vreau sa-mi anuleze periaoda contarctuala sa ma pot porta in alta retea, dar ei imi cer 900 ron sa-mi anuleze perioara contractuala, 300 ron pentru banda folosita timp de 1 an, 300 ron telefon care este stricat dupa 1 an si mi-au anulat garantia, si inca 300 ron taxa de activare si materiale folosite. Ce pot face sa pot renunta la ei sa ma pot porta in reteaua initiala de unde m-am portat la ei.
Multumesc frumos si astept raspunsul Dumneavoastra,