Buna seara. Pe data de 23.10.2017 am incheiat prin serviciul Relatii cu Clientii de la Telekom un abonament in valoare de 45 euro prin migrare de cartela in care am achizitionat si un telefon, mai exact samsung galaxy j7 2017. Operatorul de la momentul respectiv m-a mintit si inselat, spunandu-mi ca telefonul este gratuit si ca nu voi plati absolut nimic in plus inafara de cei 45 euro. Bun...toate bune si frumoase pana mi-a venit factura: 384 lei, unde se taxeaza si pretul telefonul. Le-am facut deja sesizare prin email si maine ma voi duce si intr-un show room de al lor. Intrebarea mea este: am castig de cauza la ei sau la ANCOM, OPC, instanta? In sesizare le-am transmis si DATILE( au fost mai multe) si ora la care au avut loc conversatiile in care eu am intrebat de minim 5 ori daca va fi alt cost suplimentar inafara de abonament la care raspunsul a fost un NU vehement.
Ce e de facut in cazul meu? Multumesc si sper sa-mi raspunda cineva .
am incheiat prin serviciul Relatii cu Clientii de la Telekom un abonament in valoare de 45 euro prin migrare de cartela in care am achizitionat si un telefon, mai exact samsung galaxy j7 2017.