Locuiesc la bloc , in timp la fondul de rulment s-a strâns 340 lei , la fondul de reparații s-a strâns 300 lei din care pe lista afișata apare ca s-a cheltuit 170 dar nu s-a afișat nicio factura , iar in luna August -Septembrie am mai dat 120 lei ca sa se pună gresie si faianța in cămăruța topoganului care are 1/1 m .intretinerea pe lunile de vara nu depășește 150 la ap cu trei camere !
Conform dispozitii in vigoare fondul de reparatii nu se restituie proprietarului ,ramane in gestiunea asociatiei de proprietari
Pentru clarificarea modului de utilizare sume impuse pentru fondul de reparatii,in temeiul disp art 10 L nr 230/2007 solicitati oficial presedintelui de asociatie sa va prezinte documentele justificative pentru reparatiile executate la partea comuna de imobil
Ce articol din lege spune ca presedintele este obligat sa raspunda? Ce sanctiune administrativa se aplica daca nu respecta acel articol de lege? Cine aplica in mod real acea sanctiune, chiar daca exista o prevedere in L 230/2007 si chiar Hotarari la nivelul consiliilor locale,peste care s-a asternut praful de mult? Sanctiunea se aplica numai celui caruia i se spune ca legea ii da dreptul, ca in cazul in care nu il determina cu rugaminti, insistente oficiale, pe presedinte, sa cheme in judecata asociatia. Prima cheltuiala, tot solicitantul o va face: aprox. 6 lei scrisoarea oficiala, cu confirmare de primire. Fine del primo tempo!